Életmentő, gyors gázpalack csere és az isteni babgulyás

Olyan történetet fogok most elmesélni, ami mindenkinek jól jöhet, aki szereti a sátoros túrákat, kirándulásokat, vadkempingeket.

Úgy indult a történet, hogy kitaláltuk, idén nem utazunk nagyon messzire a szokásos egy hetes vándortúránkhoz, hanem a Budapest környéki erdőket, hegyeket, völgyeket fogjuk alaposan bejárni. Mivel ez nem jelent senkinek nagy távolságot, így nem is minden nap alszunk az erdőben, csak akkor, ha nagyon hosszú túrát választunk, és nem érné meg hazamenni. Ezekre az esetekre kempinget szoktunk választani éjszakai szálláshelyünkül, és ez azért nagyon szuper, mert a társaság egyik tagja, bár a túrán nem tud velünk tartani, mert egy gerincsérülésnek köszönhetően nem tud ennyit gyalogolni, de az esti szeánszokra mindig megérkezik egy jól felszerelt lakókocsival a kempingbe, és velünk tölti az estéket. Általában meleg kajával szokott minket várni, de a legutóbbi alkalommal került egy kis légy a levesbe. Egész úton azon tanakodtunk, vajon mivel lep meg minket, milyen finomságot fogunk vacsorázni, és mikor odaértünk, a kérdésre azt felelte, hogy semmit, mert kifogyott a gázpalack. Ő próbált ugyan szerezni, de a környéken nem talált olyan gázcseretelepet, ahova belátható időn belül el tudott volna jutni, így nem tudta megoldani, hogy legyen, így pedig nincsen vacsora. Nem kis lázadás tört ki a csapatban az ügy kapcsán, mindenképpen meg kellett oldani ezt a problémát, mert még egy este oké, de következő estére nekünk meleg étel kellett.

Szerencsére Ervinnek hirtelen beugrott egy ötlet. Mivel hegesztőként dolgozik, a cégnél sokszor látja, hogy egy futár hozza nekik a gázpalackot, úgy vélte érdemes lehet megkérdezni, vajon nekünk tudnának-e szállítani egyet a gáztűzhelyhez. Felhívta a főnökét, és elkérte a számot, majd másnap reggel felhívtuk a céget, és nagyon készségesen segítetek a gázpalack cserében. Természetesen náluk sem szokásos, hogy már aznap kiszállítsanak, de akkora szerencsénk volt, hogy pont volt a futárnak délután egy kis ideje, így megbeszéltünk vele egy találkozóhelyet, ami neki is kb. útba esett, és tőlünk sem volt messze, és ő oda le is szállított a cserepalackot. Persze, mi ezt csak elmesélés alapján tudjuk, hiszen szegény sérült túratársunk intézte az egészet a lakókocsival, de végül is az eredmény a lényeg, hiszen este, mikor megérkeztünk a kempingbe, már a bejáratnál megcsapott minket az isteni finom babgulyás összetéveszthetetlen illata. Szóval mindenkinek tudjuk ajánlani ezt a céget, aki Budapest 20 km-es vonzáskörzetében szeretne gázpalack cserét rendelni, mert a szolgáltatás gyors, megbízható, egyszerű, és akár (babgulyás szempontból) életmentő is lehet.